Medewerker aan het woord – Diana van Breugel

01.08-diana-van-breugel
dinsdag
8
januari

Deze maand in Medewerker aan het woord: Diana van Breugel. Sinds juni 2018 is zij onze HR Adviseur. Diana is al ruim 21 jaar getrouwd, samen hebben zij twee kinderen.  

Hoe ben je bij Repair Care terechtgekomen?
Na ruim 21 jaar te hebben gewerkt bij Axon Digital Design B.V, waarvan de laatste jaren als HR Manager, kwam eigenlijk onverwachts de vacature van HR Adviseur bij Repair Care op mijn pad. Hoewel ik niet op zoek was naar een nieuwe baan werd ik eigenlijk alleen maar enthousiast van de verhalen over Repair Care. Uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik, na 21 jaar, m’n CV opgepoetst, gesolliciteerd, leuke gesprekken gehad en voilà, vanaf 1 juni een nieuwe baan bij Repair Care.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Mijn dagen zijn goed gevuld met veel afwisselende werkzaamheden voor onze vestigingen. Ik kan me prima terugtrekken in mijn kantoor wanneer ik gefocust wil werken, maar ik wil ook graag bereikbaar zijn voor collega’s; ik vind het belangrijk om met hen in gesprek te blijven. Ik heb in de eerste paar maanden veel tijd besteed aan individuele kennismakingsgesprekken met alle medewerkers in Nederland, Engeland en Duitsland, iets wat ik als een belangrijke basis beschouw. Verder heb ik me eigenlijk pas na mijn overstap naar Repair Care gerealiseerd dat, na 21 jaar in een bedrijf te hebben gewerkt waar je echt alles van weet, je weer aardig terug bent bij af. Dat betekent in de praktijk dat ik veel tijd heb besteed aan het onder de knie krijgen van diverse systemen en het leren en begrijpen hoe alles hier werkt. Ik kan dan ook alleen maar concluderen dat de afgelopen zes maanden bijzonder leerzaam zijn geweest.

Wat vind je het mooiste aan het werken bij Repair Care?
Ik heb een erg druk, maar ook erg leuk eerste half jaar gehad. Repair Care is volop in ontwikkeling, als bedrijf maar zeker ook op persoonlijk vlak; dat houdt ook in dat je hier veel mag en kunt leren. Bovendien wordt er ruim aandacht besteed aan ieders betrokkenheid bij de bedrijfsdoelstellingen; niet onbelangrijk om allemaal naar dezelfde stip op de horizon toe te werken. Een paar keer per jaar worden bijeenkomsten georganiseerd waarbij iedereen, dus ook de buitenlandse collega’s, aanwezig is. Op deze manier wordt mede gewerkt aan ieders betrokkenheid bij het bedrijf, de doelstellingen en het versterken van de onderlinge banden. Mooi om te zien dat er hard gewerkt wordt bij Repair Care, dat er een fijne sfeer heerst en dat collega’s veel voor elkaar over hebben.

Wat beschouw je als je grootste succes bij Repair Care?
Dat vind ik nog lastig te zeggen na slechts een half jaar, maar ik voel me vanaf dag één erg welkom. Ik kan in elk geval zeggen dat ik mijn plek hier wel heb gevonden en geen spijt heb van mijn keuze om van baan te veranderen.

Kun je iets over jezelf vertellen wat weinig collega’s van jou weten?
Wellicht dat ik jarenlang tenorsaxofoon heb gespeeld in een harmonieorkest, in een dweilorkest en in een Ska-coverbandje. Verder mag ik graag een rondje hardlopen; met de Loonse en Drunense Duinen in je ‘achtertuin’ is dat een traktatie.

Neem contact op

Gert JansenDRY FIX UNI